Tennis Kruiningen

Ons park bevindt zich centraal in Kruiningen aan de Meidam en beschikt over 3 gravelbanen. Het seizoen loopt doorgaans van medio maart tot oktober/november, afhankelijk van de weersomstandigheden, aangezien gravelbanen in de winter niet bespeelbaar zijn. Het huidige clubhuis werd opgericht in 1984 enbiedt een prachtig balkon met uitstekend zicht op alle tennisbanen.

We zijn trots op onze zeer toegewijde leden, die zich jaarlijks vrijwillig inzetten voor verschillende taken. Dit omvat het onderhoud van de banen en het park, het coördineren van bardiensten en het beheren van de kantinevoorraad. Daarnaast zijn onze leden actief betrokken bij het organiseren van toernooien, evenementen en competities. Het werven van sponsoren maakt ook deel uit van hun inspanningen, waardoor we een bloeiende en gezellige tennisgemeenschap hebben opgebouwd.

Jaarlijks organiseren we ook diverse activiteiten binnen onze vereniging. In de zomer maanden organiseren we twee officiele KNLTB toernooien. Ook is er een openingstoernooi en sluiten we het seizoen af met de clubkampioenschappen. Tijdens het seizoen organiseren we diverse gezelligheidsmiddagen en instuifavonden.

De statuten van onze vereniging zijn in 2023 gewijzigd, u kunt deze hier inzien.

Vragen?

Meidam 4A