Park en Baan onderhoud/ voorwaarden

Om het tennissen zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen, (Leden, spelers en buurtbewoners) hebben wij enkele huishoudelijke regels opgesteld waar iedereen zich aan dient te houden.
Toegang park
Het tennispark beschikt over een beveiligde toegang. Middels een toegangscode kunt u het hek openen. Deze code wordt per mail naar ieder lid verzonden. Bij toernooien en evenementen zal het toegangshek open staan. ​
Banen vegen
Iedere baan dient na ieder gebruik goed geveegd te worden.
Fiets parkeren
Naast de kantine is een stalling gemaakt waar iedere bezoeker zijn fiets kan plaatsen. ​
Geluid
Qua geluid vragen wij rekening te houden met de omwonenden. Vooral bij het betreden en het verlaten van het park.
De banen
Op onze vereniging kan worden gespeeld op 3 gravelbanen. ​
Deze banen worden besproeid door een automatisch sproeisysteem. Deze gaat 3 x keer per dag aan. Mocht de sproeier aangaan tijdens het tennissen willen wij u vragen even van de baan te gaan en te wachten tot deze klaar is.
Verlichting
De vereniging beschikt over baanverlichting op baan 1 en 2. Hier kunt u als lid gebruik van maken tot 23:00u. Daarna gaan deze automatisch uit.
De bediening (draaiknop) zit in de dames kleedkamer onder het clubgebouw, links achter de deur op ooghoogte.
Parkeren
Ter voorkoming van overlast voor de omwonenden willen wij vragen uw auto te parkeren bij het gemeentehuis.

Vragen?

Meidam 4A