Lid van verdienste; Herman Manten

15 mei 2022

Op donderdagavond 12 mei was de instuifavond ter ere van Herman Manten. Herman is tijdens de laatste ledenvergadering benoemd tot lid van verdienste van LTC Kruiningen vanwege zijn grote bijdrage in de aanleg en onderhoud en van de tennisbanen en het tennispark.

Tientallen jaren heeft Herman op deze wijze zijn steentje bijgedragen aan de vereniging. Een vrijwilliger om trots op te zijn, vandaar dat Herman in het zonnetje werd gezet. Herman kreeg een oorkonde en een pot met gravel van het tenniscourt in Kruiningen als aandenken. De opkomst van leden was buitengewoon hoog, een teken dat de leden van LTC Kruiningen niet alleen zijn werk maar ook  Herman als fijn mens waarderen!

De banen waren heel de avond vol en ook Herman speelde zijn partijtjes. Onder het genot van een hapje en een drankje was het een gezellig samenzijn om onze dank aan Herman te laten blijken. Herman nogmaals dank voor je bijdrage aan onze vereniging, we hopen je nog vaak te treffen op ons park.

Bestuur LTC Kruiningen.

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

Meidam 4A