multi-club flexcompetities

25 september 2023

We starten in Oktober samen met de KNLTB een nieuw wedstrijdaanbod: multi-club flexcompetities. Dit is een vriendschappelijke competitie (niet voor KNLTB-rating) waarin je tegen spelers van onze en verenigingen uit de buurt speelt. Je speelt tegen spelers van je eigen niveau, op tijden die je zelf bepaalt! Je kunt meedoen in de mix of dubbel, of allebei. Iedereen kan dus meedoen, ongeacht je speelsterkte of wedstrijdervaring.
Leuk om in de winter te blijven te tennissen!

Extra info:- Degene die thuis speelt, reserveert de baan bij de locale club.Zolang de gravelbanen bespeelbaar zijn, heeft de deelnemer van de club met gravel het thuisspelende recht.Indien gravelbanen niet (meer) bespeelbaar zijn, zoek je contact met Yerseke of Krabbendijke om een baan te reserveren. -Je betaald 10 euro inschrijfgeld per team-meer info bij Jeannet Kievit of kijk op www.centrecourt.nl/matchapp

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

Telefoon